۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۵۸۱۴۰
طرح الحاق کرانه باختری (6)؛

یادداشت | طرح امام خامنه ای، حافظ منافع ادیان مختلف در فلسطین است

یادداشت | طرح امام خامنه ای، حافظ منافع ادیان مختلف در فلسطین است
تنها راه حل منازعه فلسطین عملی شدن طرح امام خامنه ای مبنی بر لزوم برگزاری همه پرسی است و به فضل الهی به سرانجام خواهد رسید.
خبرگزاری رسا -  بین الملل: جهان امروز در بحبوحه دو قدرت شرق و غرب شاهد قدرت نوینی به نام جمهوری اسلامی ایران است. قدرتی که با محوریت مقاومت و راهبرد ایستادگی روز به روز به توانایی های خود می افزاید، تا بتواند یاریگر مظلومان عالم در سراسر کره خاکی باشد.
جمهوری اسلامی ایران با قدرت و جسارتی مثال زدنی در برابر رژیم های مستکبر عالم، سر خم نمی کند و در امتداد زمان با توان نیرو های جوان انقلابی و آزاد کردن ظرفیت های آنها توانسته تمامی معادلات ابر قدرتان عالم را دگرگون سازد.
در جدیدترین رویارویی بین ایران و غرب باید به موضوع معامله قرن و طرح الحاق کرانه باختری اشاره کرد معامله ای که یک طرفانه به نفع رژیم منحوس صهیونیستی است و منافع مردم مظلوم فلسطین در آن نادیده گرفته شده است.
جمهوری اسلامی ایران توانسته باتوجه به مصلحت عامه مردم طرحی جامع و مفید با محوریت دولتی فلسطینی که در آن اعم از مسلمانان، یهود و مسیحی  به دور از خشنونت و درگیری در کنار هم مسالمت آمیز زندگی کنند، مطرح سازد.
باید اشاره کرد که در طرح جمهوری اسلامی ایران که توسط مقام معظم رهبری امام خامنه ای مطرح شده به خوبی می توان این درگیری 70 ساله را حل کرد زیرا در آن نه فقط به منافع مسلمانان بلکه بر منافع یهود هم تاکید شده آنجا که درخواست رفراندم همگانی برای تشکیل دولتی اعم از مسلمان و مسیحی و یهود می شود نقطه عطفی در این طرح است.
جهان عرب شاید توانایی مقابله با رژیم صهیونیستی را ندارد، اما انتظاری که از آنها می رود این است که حداقل به فکر مردم فلسطین و مصالح و منافع عامه مردم باشند تا این منازعه قرن حل شود.
باید اشاره کرد که به فضل الهی همان طور که امام خامنه ای و سید حسن نصر الله اشاره کرده اند، طرح ترامپ هرگز محقق نخواهد شد و به فضل الهی طرح جامع ایران برای حل بحران فلسطین به نتیجه خواهد رسید.
نویسنده: مجتبی نیکیان شفتی
ارسال نظرات